تکمیل بیمارستان حضرت رسول اعظم (ص) نیازمند ۳۰ میلیارد تومان اعتبار 

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: تکمیل و راه‌اندازی فاز‌های بیمارستان خیریه درمانی تخصصی و فوق تخصصی رسول اعظم (ص)  نیازمند ۳۰ میلیارد تومان اعتبار است.

علی اکبر رامجردی در مراسم تجلیل از خیران تامین سلامت فارس که به مناسبت روز احسان و نیکوکاری برگزار شد، گفت:  فاز نخست این طرح عظیم درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی امامی راد بود که به همت خیران نیک اندیش فارسی با اعتبار  ۲۵ میلیارد تومان ساخته و افتتاح شد.

او به نقش خیران حوزه سلامت فارس در ارتقای سطح ارائه خدمات بهداشتی درمانی اشاره و گفت: فاز دوم این مرکز درمانی که مربوط به بیماران دیالیزی با ۴۰ تخت و هزینه ۴۰ میلیارد تومانی طراحی شده است نیازمند ۳۰ میلیارد تومان اعتبار است که امیدواریم با کمک و مشارکت خیران این بیمارستان در سال آینده و تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: این پروژه طی ۵ تا ۷ سال بطور کامل به بهره‌برداری خواهد رسید و فاز سوم بیمارستان حضرت رسول اعظم (ص) با ۳۶۰ تخت در طول چند سال آینده و همچنین فاز ویژه اطفال که در محوطه بیمارستان تدارک دیده شده است، پس از سایر مراحل ساخته و به بهره برداری خواهد رسید.

رامجردی با تصریح بر اینکه تا کنون برای این پروژه درمانی ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است و برای بخش دیالیز نیازمند ۳۰ میلیارد تومان اعتبار و کمک خیران است، گفت:  سعی میشود سالانه بخش‌های مختلف از جمله اورژانس راه اندازی و فعال شود.

در استان فارس بیش از ۷۰۰ خیر تامین سلامت وجود دارد که در این مراسم از تعدادی خیران و مسئولان حوزه تامین سلامت تقدیر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار